niedziela, 22 stycznia 2017

Słoneczniki                                                                                                     Przeglądając ostatnio różne quillingowe blogi znalazłam kurs,na piękny słonecznik.Zatęskniłam za latem i postanowiłam zrobić sobie takie mini słoneczniki.Cóż,do końca nie jestem zadowolona z efektu,ale sobie wybaczam :)-jak na pierwszy raz nie jest aż tak źle...Gdybyście mieli ochotę też spróbować zrobić takie cuda, zapraszam tu http://artimeno.blogspot.com/2014/08/kurs-krok-po-kroku-quilingowy-sonecznik.html. Autorka toturialu jest moją nieocenioną inspiratorką-Kasiu,kolejny raz dziękuję!!!                                                                       Słoneczniki ostatecznie znalazły swoje miejsce na kartce,która powędruje na licytację dla Miłoszka, którego mocno ściskam :)

  

4 komentarze:

  1. Super karteczka. Słoneczniki bardzo ładne, może spróbuję kiedyś skorzystać z kursu. POzdrawiam i zapraszam do siebie
    http://papierkowamonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś otrzymałam kartkę od Pani, jest śliczna, idealna. Dokładnie jest taka jaką miała być. Dziękuję bardzo po świętach ustalimy następne zamówienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Moniko bardzo dziękuję za zaufanie i cieszę się,że karteczka się spodobała.Pozdrawiam :)

      Usuń