środa, 1 lutego 2017

Ślubny exploding box.                                                                          Mam troszkę mało czasu na rozpisywanie się,dlatego szybciutko pokażę Wam moją najnowszą pracę.Ponieważ jak sroczka uwielbiam wszystko co się błyszczy,postanowiłam tym razem użyć w projekcie  ''kryształków'' i ''nabłyszczyć'' troszkę box :).Oczywiście nie obyło się bez tekturek,które są nieodzownym elementem moich boxów i które wprost uwielbiam.Część z nich to wycinanki ANEMONE i dlatego pracę zgłaszam na wyzwanie do Scrapka http://scrapek.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-nr-54-robimy-co-chcemy.html
Zapraszam do oglądania :) 







4 komentarze:

  1. Śliczny! Oglądam kolejny raz i nadal mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo-takiej opinii się nie spodziewałam :)

      Usuń
  2. Wow... Pani prace to prawdziwe dzieło sztuki. Szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo dziękuję:) Nawet nie wiesz jak bardzo ucieszyłaś mnie tym komentarzem :)

      Usuń