środa, 21 czerwca 2017

Ach,co to był za ślub...

Już mogę pokazać mój pierwszy w tym sezonie ślubny exploding box.Robiłam już podobny,ale w tym zmieniłam kilka tekturek,kolorystykę i skorzystałam z pięknej kartki z kalendarza,na której zaznaczyłam datę ślubu(czyli box podobny,ale w zasadzie zupełnie inny😁).Śliczny digi stempelek pożyczyłam stąd (klik) https://agnieszkapasjonata.blogspot.com/2016/12/707-kartki-z-kalendarza-2017-darmowe.html -gorąco polecam!!!                                                                                                   Zapraszam do obejrzenia tego co udało mi się zrobić.







4 komentarze:

  1. Wow! Prześliczny!!! Bardzo mi się podoba i świetny pomysł na wykończenie wieczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pani Agnieszko,za piękną kartkę z kalendarza również.

      Usuń
  2. Piękne pudełeczko, eleganckie! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń