czwartek, 13 października 2016

Michał Szpak-urodzinowy exploding box

    Z największą przyjemnością przedstawiam Wam moje najnowsze ''dzieło :)'',które już wkrótce powędruje z rąk Oficjalnego Fan Clubu, do najlepszego artysty polskiej sceny muzycznej-Michała Szpaka...To wielki zaszczyt tworzyć dla tak wspaniałej osoby.Niesamowity głos,charyzma i niezwykła osobowość sprawiły,że jest dla mnie( myślę,że fani się ze mną zgodzą)-muzycznym GENIUSZEM naszych czasów.Mistrzostwem świata mogę nazwać fakt,iż Michał sprawił,że pokochałam utwór Niemena"Dziwny jest ten świat",chociaż przez całe życie myślałam,że jest to niemożliwe do osiągnięcia.Dziękuję Ci Michał za te ciary,które towarzyszą mi zawsze wtedy,kiedy śpiewasz ten utwór....od pierwszego razu,od X Faktora kiedy to oniemiałam z zachwytu-i zachwyt pozostał do dziś.Żaden artysta,nigdy wcześniej nie wzbudzał we mnie takich emocji...Jesteś wielki chłopaku!(a płyta...hmmmm...dech zapiera-polecam wszystkim,którzy jeszcze nie mają)Z tego miejsca pragnę podziękować teamowi  SCRAPKA http://www.scrapek.pl/ za to,że podjął się zrealizowania mojego specjalnego zamówienia-pani Anetko,ślicznie dziękuję....efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania,tekturki są cudne,jest pani wspaniała!!! Zapraszam do obejrzenia tego,co udało mi się zrobić....mam nadzieję,że zarówno Wam jak i naszemu Szpaczkowi się spodoba :) 




































































































8 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny! Bardzo dziękuję za zaufanie i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie-bardzo mnie cieszą takie słowa :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu rewelacja! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Uwielbiam Michała Szpaka i kocham scrapbooking. Bardzo pomysłowy box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ja również uwielbiam Szpaka-stąd pomysł na unikatowy box :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Monia,Szpaczek pudełeczko dostanie na zlocie fanów-7 stycznia-termin trochę się przesunął ze względu na zobowiązania Michała.Ale po zlocie napiszę co i jak :)

      Usuń